Tilaus- ja toimitusehdot

1. Tilauksen sitovuus

  • Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on maksanut tilauksensa luottokortilla tai verkkopankissa.
  • Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu pääosin sähköpostitse. Asiakas sitoutuu näin ollen tilauksensa tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan.
  • Asiakkaalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus lasketaan tapahtuneeksi, kun asiakkaalle on lähetetty toimitusilmoitus.

2. Tuotteiden hinnat

  • Tilatun tuotteen hinta on palvelun sivulla tilaushetkellä näkyvä hinta
  • Hinta on esitetty Euroissa (EUR). Tuotteen hinnan ohella asiakkaan tulee maksaa tuotteen toimituskulut, jotka ovat 14,76 euroa (sis. alv 23 %).

3. Maksuehdot ja -tavat

    3.1 Kuluttaja-asiakkaille

  • Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen teon yhteydessä verkkomaksulla tai luottokortilla. Tuotteet tulee siten maksaa ennen niiden toimitusta. Käytettävät maksutavat ovat suojattuja ja siten turvallisia käyttää.
  • Maksun voi suorittaa joko: a) luottokortilla (Visa, Visa Electron, Eurocard, Mastercard) tai b) pankin välityksellä (Nordea, Sampo, OP).
  • 3.2 Yritysasiakkaille

  • Yritysasiakkaat voivat sopia erikseen tuotteiden ja toimituskulujen laskutuksesta.

4. Toimitus

    4.1 Toimituskulut

  • Tuotteet toimitetaan Itellan postipakettipalveluna tai yritysasiakkaille erikseen sovitulla tavalla.
  • Toimituskulut ovat 14,76 euroa (sis. alv 23 %), jotka lisätään tilauksen hintaan.
  • 4.2 Toimitusehto

  • Vapaasti varastosta Helsinki.
  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
  • Mikäli tuotetta ei ole varastossa, vahvistamme toimitusajan erikseen.
  • Mikäli asiakas ostaa tuotteita, joille Mobile World on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus kertatoimituksena pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • 4.3 Tilaus- ja toimitusvahvistukset

  • Saat sähköpostiisi automaattisen tilausilmoituksen tilauksen tehtyäsi.
  • Lisäksi saat sähköpostiisi tilaus- ja toimitusvahvistuksen, kun toimitus lähtee meiltä.
  • Jos tavaraa ei ole varastossa, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja arvion toimitusajasta.

5. Tilauksen peruuttaminen ja palautukset

  • Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa kuluttajansuojalain mukaisesti neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen tai ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta.
  • Tilauksen peruuttaminen ja tuotteen palauttaminen edellyttää, että asiakas palauttaa tuotteen viipymättä olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä eli alkuperäisessä kunnossaan
  • Tuotteet on pakattava ja suojattava hyvin kuljetusta varten.
  • Maksun palautusta varten tulee tuotepalautuksessa olla seuraavat tiedot: palautuksen syy, palauttajan nimi, puhelinnumero, osoite ja tilinumero.

6. Reklamaatiot

  • Kaikki toimituksiin liittyvät reklamaatiot tulee esittää neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Reklamaatio tulee tehdä joko sähköpostitse osoitteeseen support@mobileworld.fi tai puhelimitse 020 7410 023.
  • 6.1 Viallinen tuote

  • Mikäli tuote on mielestänne viallinen, tulee ennen tuotteen palautusta olla yhteydessä Mobile Worldiin sähköpostitse: support@mobileworld.fi, tai puhelimitse: p.020 7410 023.
  • Tuotetta EI saa palauttaa ennen kuin sille on annettu RMA-numero.
  • Yhteydenoton aikana kirjataan tuotteen virhe ja sovitaan jatkotoimenpiteet.
  • Asiakas saa RMA- numeron, jota vastaan viallisen tuotteen voi lähettää Mobile Worldille. Tuotetta ei voi palauttaa ilman RMA-numeroa. Jos näin tapahtuu, Mobile World laskuttaa asiakkaalta 25€ + alv tarkastusmaksua riippumatta siitä, onko tuote ehjä vai viallinen.
  • 6.2 Pakkauksessa on oltava mukana:

  • Pelkkä viallinen tuote, ei lisäosia kuten SIM-kortteja tai ylimääräisiä kaapeleita
  • RMA-numero
  • Palautusosoite: Mobile World Communications Oy, Itälahdenkatu 21 A, 00210 Helsinki, Finland.
  • Lähettäjän nimi
  • Lähettäjän osoite, johon tuote palautetaan
  • Puhelinnumero ja sähköpostiosoite


Ostoskori on tyhjä